مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-09بين الملل

تشکر معنادار داودآبادی از یک سریال اسراییلی


حمید داوود آبادی نویسنده کتاب «پاره های پولاد» به مناسبت نبرد بزرگ جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی به ماجرای یک سریال اسرییلی درباره قدرت پوشالی این رژِیم پرداخت و از آنها تشکری کنایه آمیز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانا، حمید داودآبادی رزمنده، جانباز، عکاس، خبرنگار، محقق و نویسنده دفاع مقدس به مناسبت عملیات طوفان الاقصی، درباره سریال اسراییلی  آشوب  که در پلتفرم آمریکایی نتفلیکس پخش شد، نوشت: چند سال پیش، دستگاه تبلیغاتی آمریکایی - صهیونیستی NETFLIX که مسئولیت جنگ رسانه ای علیه محور مقاومت در رأس برنامه هایش است، اقدام به ساخت سریالی مهم کرد.

سریال  FAUDA (فوضی = آشوب)، در 4 فصل و 48 قسمت که سرتاسر نشان از برتری نیروی ویژه صهیونیستی در سرکوب مبارزان فلسطینی دارد.

در یکی از فصل های سریال، نیروهای ویژه به داخل منطقه محاصره شده غزه نفوذ می کنند و همچون همه تبلیغات، پس از قتل عام مبارزین فلسطینی، پیروز و سربلند به مناطق اشغالی بازمی گردند.

ظاهراً هنگام سفر رییس جمهور وقت آمریکا به فلسطین اشغالی، صهیو نیست ها این سریال را برای او به نمایش درآوردند که باعث ذوق زدگی اش شد و به محض بازگشت به آمریکا، دستور داد سریال هایی همچون فوضی ساخته شود، که شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر معنادار داودآبادی از یک سریال اسراییلی

تشکر معنادار داودآبادی از یک سریال اسراییلی