مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-17پزشكي

تاسیس مرکز تحقیقات پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، به استناد رأی صادره در دویست و نودمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی در تاریخ 1402/4/6 با تأسیس مرکز تحقیقات پرستاری دانشگاه توسط دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، - شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور با تاسیس مرکز تحقیقات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، به استناد رأی صادره در دویست و نودمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی در تاریخ 1402/4/6 با تأسیس مرکز تحقیقات پرستاری دانشگاه توسط دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موافقت قطعی شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مصاحبه ای با اعلام این خبر، گفت: توسعه و بکار گیری دانش بشری در زمینه علم و فناوری پرستاری، تربیت نیروی انسانی محقق در زمینه پرستاریتوسعه و ارتقای کمی و کیفی آموزش های پژوهش محور و فناورانه از اهداف تأسیس مرکز تحقیقات پرستاری است.

عابدین ایرانپور افزود: مرکز تحقیقات پرستاری دانشگاه در سال 1395 موفق به اخذ موافقت اصولی شد و با همت و پشتکار قابل تقدیر پژوهشگران این حوزه بویژه اعضای هیأت علمی دانشکده پرستاری و مامایی رازی در سال 1402 موفق به کسب مجوز موافقت قطعی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس مرکز تحقیقات پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

تاسیس مرکز تحقیقات پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان