مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-18سياسي

جشنواره غذاهای سنتی و بازی های بومی محلی در ساری


به همت مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری ساری جشنواره غذاهای سنتی و بازی های بومی محلی به مناسبت روز جهانی غذای سالم، حفظ آیین و سنت های بومی قدیمی به نمایش گذاشتن توانمندی های بانوان برگزار شد.

- یک عضو شورای اسلامی شهر ساری امروز در این جشنواره، برگزاری این رویدادها را جلوه ای از هنرهای زنان مازندرانی در حوزه های گوناگون و به ویژه صنعت غذا و هنرهای سنتی دانست و با اشاره به توانمندی های بانوان شاغل در شهرداری گفت: مرکز امور بانوان و خانواده با برنامه ریزی درست از این ظرفیت بالا و مستعد جهت تعالی خرده فرهنگ ها و همچنین هنرهای بومی بهره گیری کند.

شهرام ایرجی با اشاره به حضور گسترده و پرشور بانوان در غرفه های جشنواره، افزود: این عزم راسخ نشان دهنده توانمندی بانوان در عرصه های مختلف و ترویج استفاده از غذای سالم در خانواده است.

این عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری ضمن بازدید از فرهنگ سرای عفاف و حجاب شهرداری و کارگاه خیاطی، گفت: بهره مندی از ظرفیت های درون سازمانی و تولیدات داخلی در کاهش هزینه ها اثرگذار است.

حسن کلانتری معاون برنامه ریزی و هماهنگی مناطق شهردار ساری نیز با اشاره به توانمندی های بانوان ساروی، گفت: آشنایی بافرهنگ و هنر بومی نیاز نسل امروز محسوب می شود تا از این طریق به تقویت خودباوری آنها کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره غذاهای سنتی و بازی های بومی محلی در ساری

جشنواره غذاهای سنتی و بازی های بومی محلی در ساری