مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-13سياسي

74 درصد سرقت های رخ داده در کرمانشاه خرد است


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، امنیت جامعه و مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: امروز هیچ مجرمی در کرمانشاه حاشیه امنیت ندارد و خود آنها نیز به این یقین و باور رسیده اند دست از پا خطا کنند، - ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، امنیت جامعه و مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: امروز هیچ مجرمی در کرمانشاه حاشیه امنیت ندارد و خود آنها نیز به این یقین و باور رسیده اند دست از پا خطا کنند، حتی اگر در دورترین نقطه این کشور هم باشند، در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود خواهند رسید.

سردار مهدی حاجیان با حضور در مسجد قمربنی هاشم شهرک جهاد کرمانشاه و در جمع نمازگزاران و اهالی محل اظهار داشت: پلیس خود را خدمتگزار مردم می داند و همواره تلاش کرده تا امنیت مطلوب و مناسبی در سطح جامعه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه پلیس برای تامین امنیت مطلوب و پایدار در جامعه با هیچ کسی تعارف ندارد، گفت: آن عده قلیلی هم که با هر نیت و انگیزه ای بخواهند این امنیت را خدشه دار کنند، با واکنش سخت و قاطعانه ماموران انتظامی مواجه خواهند شد.

حاجیان امنیت جامعه و مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: امروز هیچ مجرمی در کرمانشاه حاشیه امنیت ندارد و خود آنها نیز به این یقین و باور رسیده اند که چنانچه دست از پا خطا کنند، حتی اگر در دورترین نقطه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 درصد سرقت های رخ داده در کرمانشاه خرد است

74 درصد سرقت های رخ داده در کرمانشاه خرد است