مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-02حوادث

32 هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی


جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی در شهرستان خوسف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ سیدمرتضی موسوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی، امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان خوسف در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

  وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، 32 هزارلیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

  جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این خصوص یک دستگاه تریلی توقیف و 2 نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

  سرهنگ موسوی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد؛ از شهروندان خواست: به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی

32 هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی