مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-15سياسي

ارسال کمک های مردم تربت جام به زلزله زدگان افغانستان


فرماندار تربت جام از ارسال اولین کمک های انسان دوستانه مردم این شهرستان به آسیب دیدگان ناشی از زلزله اخیر در افغانستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار تربت جام از ارسال اولین کمک های انسان دوستانه مردم این شهرستان به آسیب دیدگان ناشی از زلزله اخیر در افغانستان خبر داد.

حسین جمشیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این کمک ها که توسط مساجد و مزار شیخ الاسلام احمد جامی جمع آوری شده است، با هماهنگی جمعیت هلال احمر تربت جام در قالب یک دستگاه تریلر با نمایندگی جناب مولوی رمضانی امام جمعه نیلشهر به افغانستان ارسال شد.

وی با قدردانی از مساعدت و همراهی مردم نیکوکار تربت جام در کاهش درد و آلام زلزله زدگان افغانستان، افزود: کمک های مردمی شامل پتو، لوازم خانگی، گرمایشی و اقلام خوراکی بود که در قالب یک دستگاه تریلر با هماهنگی هلال احمر به کشور افغانستان ارسال تا با هماهنگی مسئولان هرات تحویل آسیب دیدگان شود.

فرماندار تربت جام ادامه داد: کمک های جمع آوری شده در مزار شیخ الاسلام احمد جامی فردا دوشنبه در قالب دو دستگاه تریلر با هماهنگی هلال احمر به کشور همسایه ارسال می شود.

وی با اشاره با کمک های نقدی جمع آوری شده تصریح کرد: کمک های نقدی مردم تربت جام به حساب هلال احمر واریز خواهد شد تا نسبت به خرید و ارسال چادر گروهی به افغانستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کمک های مردم تربت جام به زلزله زدگان افغانستان

ارسال کمک های مردم تربت جام به زلزله زدگان افغانستان