مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 16:562023-09-24اجتماعي

آماده سازی 100 درصدی مدارس شهرستان نور در پروژه مهر


مدیر آموزش و پرورش نور نیز در این جلسه از آماده سازی 100 درصدی مدارس شهرستان در پروژه مهر خبر داد و گفت: 106 مدرسه با قریب به 14 هزار دانش آموز فعالیت سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، حسن ولیپور رییس شورای آموزش و پرورش نور در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تاکید بر لزوم افزایش سرانه آموزشی با توجه به افزایش جمعیت با ورود خانه دومی ها، اظهار کرد: شرایط اقلیمی منطقه سبب مهاجرت و حضور هموطنان ما شده و نیاز است فضای فیزیکی برای حضور دانش آموزان افزایش یابد.

مدیر آموزش و پرورش نور نیز در این جلسه از آماده سازی 100 درصدی مدارس شهرستان در پروژه مهر خبرداد و گفت: 106 مدرسه با قریب به 14 هزار دانش آموز فعالیت سال تحصیلی جدید  را آغاز کردند.

 ولیپور با اشاره به کمبود نیروی انسانی به ویژه در مقطع ابتدایی و متوسطه اول، اظهار کرد: اگرچه این مشکل در کل کشور وجود دارد اما چون اولویت بر دایر شدن کلاس در است همه همت و تلاش خود را در این رابطه به کار گرفتیم و با وجود مقاومت ها در جابجایی نیروی انسانی نیز رتبه اول استان را داریم.

وی افزود: با همکاری اتحادیه تاکسیرانی، شهرداری و پلیس راهور سرویس مدارس دانش آموزان تا حدود زیادی تامین شد و با تدابیر لازم فعلا از دو شیفت کردن مدارس پیشگیری کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 100 درصدی مدارس شهرستان نور در پروژه مهر

آماده سازی 100 درصدی مدارس شهرستان نور در پروژه مهر