مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-01اقتصادي

خبری خوش برای مدیران واحدهای تولیدی راکد قابل احیا در ایلام


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام از اجرای طرح نهضت احیای واحدهای اقتصادی راکد در ایلام خبر داد و گفت: طرح هایی که دارای قابلیت احیا هستند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

- ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام از اجرای طرح نهضت احیای واحدهای اقتصادی راکد در ایلام خبر داد و گفت: طرح هایی که دارای قابلیت احیا هستند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

دکتر شهریار عباسی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری نشست احیای واحدهای راکد استان خبر داد و اظهار کرد: باید برای حمایت از صاحبان این طرح ها در پرداخت تسهیلات تبصره (18) تسریع شود.

وی با تاکید بر اینکه بانک ها در پرداخت تسهیلات تبصره ( 18 ) نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند، تصریح کرد: فهرست 10 طرح استانی راکد برای نهضت احیا و استفاده از اعتبارات ملی معرفی شده که تامین اعتبار خواهند شد.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه منابع بانکی برای احیای واحدهای راکد تامین می شود از متقاضیان احیای طرح های راکد خواست هرچه زودتر در این راستا اقدام کرده و از تسهیلات استفاده کنند.

عباسی از اجرای طرح نهضت احیای واحدهای اقتصادی راکد در استان خبر داد و تصریح کرد: این طرح برای واحدهای راکدی که به بهره برداری رسیدند اما بنا به هر دلیلی دچار رکود شدند اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری خوش برای مدیران واحدهای تولیدی راکد قابل احیا در ایلام

خبری خوش برای مدیران واحدهای تولیدی راکد قابل احیا در ایلام