مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-11سياسي

آمادگی اوقاف مازندران برای احداث بیمارستان فوق تخصصی سرطان در چالوس


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: اوقاف استان در زمینه سرطان ورود پیدا کرده و در کنار دولت و وزارت بهداشت و درمان دست به اقدامات اساسی در زمینه درمان بیماری سرطان زده است و در حال پیگیری هستیم تا بیمارستان فوق تخصصی سرطان را براساس نیت واقف در شهرستان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی ظهر امروز در همایش یاوران وقف و آیین تجلیل از دست اندرکاران حوزه وقف و بقاع در مرکز فرهنگی مذهبی بصیرت آستان امامزاده ابراهیم(ع) اظهار کرد: وقف میراث گران بها از پیامبر اکرم و پیامبران اسلام است؛ پس خیانت به وقف خیانت به اهل بیت خواهد بود.

وی با بیان اینکه اهل بیت و معصومان برای بهرمندی عموم مردم وقف می کردند، افزود: امروزه واقفان میراثدار پیامبر اسلام و امام علی(ع) هستند و باید به این کارهای خیر و نیک ببالند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه خانواده شهدا در کشورمان وقف جان کردند و از واقفان و میراثداران وقف محسوب می شوند، یادآور شد: افرادی که وقف جان و وقف مال می کنند از جمله مجاهدان هستند و واقفان همانند خانواده شهدا هم خودشان و هم فعل شان ماندگار است.

حیدری با بیان اینکه امروزه موقوقات کشورمان نسبت به گذشته بیشتر شده است، بیان کرد: این مهم نشان می دهد که همچنان فرهنگ امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اوقاف مازندران برای احداث بیمارستان فوق تخصصی سرطان در چالوس

آمادگی اوقاف مازندران برای احداث بیمارستان فوق تخصصی سرطان در چالوس