مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:352023-09-27سياسي

وجود نمازخانه در تمام مدارس اسدآباد


شهرستان اسدآباد دارای کمبود روحانی بوده و باید با تقویت و به روزرسانی زیرساخت های لازم نسبت به حضور پررنگ روحانیون در شهرستان اقدام کنیم.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد دارای کمبود روحانی بوده و باید با تقویت و به روزرسانی زیرساخت های لازم نسبت به حضور پررنگ روحانیون در شهرستان اقدام کنیم.

حسین علی شرکایی چهارشنبه 5 مهرماه در ستاد اقامه نماز شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر در مدارس شهرستان 60 نفر مربی طرح امین فعالیت دارند که در 60 مدرسه اقامه نماز را انجام می دهند و در سایر مدارس نیز برای اقامه نماز از فرهنگیان به عنوان پیش نماز استفاده می شود.

وی از نواخته شدن زنگ نماز در سطح تمامی مدارس شهرستان در پنجم مهرماه خبر داد و یادآور شد: در پنجم مهر ماه همزمان با سایر مدارس سطح شهرستان به صورت نمادین زنگ نماز در مدرسه پروین اعتصامی شهر اسدآباد با حضور دانش آموزان و مسئولان نواخته و نماز برپا می شود ضمن اینکه یادواره شهدای دانش آموزی نیز در این مدرسه برگزار خواهد شد.

شرکایی در ادامه با بیان اینکه در تمام مدارس، ادارات و خوابگاه های دانشجویی و دانشگاه های سطح شهرستان نمازجماعت برگزار می شود، افزود: طرح پیوند بین مسجد، مدرسه و محله با حضور امام جمعه شهر از هفته آینده هر هفته در یک مدرسه نزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود نمازخانه در تمام مدارس اسدآباد

وجود نمازخانه در تمام مدارس اسدآباد