مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-12بين الملل

آمادگی چین برای همکاری با اتحادیه عرب برای کاهش تنش در فلسطین


سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، پکن آماده است تا همراه با اتحادیه عرب به طور فعال روند صلح در منطقه را تقویت کند تا بتوانند از تشدید درگیری ها میان فلسطین و رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

- سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، پکن آماده است تا همراه با اتحادیه عرب به طور فعال روند صلح در منطقه را تقویت کند تا بتوانند از تشدید درگیری ها میان فلسطین و رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب روز چهارشنبه نشست فوق العاده ای در قاهره، پایتخت مصر برگزار و درباره تشدید درگیری ها میان نیروهای رژیم صهیونیستی و فلسطینیان گفت وگو کردند.

اتحادیه عرب خواستار توقف حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، وانگ ونبین سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز در کنفرانسی خبری گفت: چین آماده است تعامل و هماهنگی با کشورهای عضو اتحادیه عرب و دیگر احزاب را حفظ کند، به طور فعال از مذاکرات صلح حمایت کند و آن را ترویج دهد، و تلاش های پایداری را برای بازگرداندن روند صلح خاورمیانه به مسیر درست خود انجام دهد.

وی افزود: چین و اتحادیه عرب مواضع مشابهی نسبت به مسئله فلسطین دارند به طوری که هر دو طرف معتقدند که جامعه بین الملل باید نقش ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی چین برای همکاری با اتحادیه عرب برای کاهش تنش در فلسطین

آمادگی چین برای همکاری با اتحادیه عرب برای کاهش تنش در فلسطین