مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-18اقتصادي

کاهش قیمت دلار و سکه در بازار با حضور بازارساز و ترس دلالان


کارشناسان اقتصادی معتقدند، حضور فعال بازارساز و ترس دلالان از کاهش قیمت ها در بازار ارز منجر به ریزش 3 هزار و 500 تومانی قیمت دلار طی یک هفته گذشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بازار ارز پس از یک هفته نوسانی، بازهم به دوران آرامش بازگشته و روند قیمت ها در این بازار نشان می دهد، نرخ دلار به زودی وارد کانال 49 هزار تومانی خواهد شد.

در شرایطی که اوضاع جنگ حماس و رژیم اسراییل روزبه روز وخیم تر می شود و اسراییل به دنبال آغاز عملیات زمینی در کنار جنگ هوایی است؛ قیمت اسکناس آمریکایی در بازار تهران با کاهش روبرو شد.

بسیاری از دلالان به دنبال ماهی گیری از آب گل آلود جنگ در خاورمیانه بودند که اقدام به موقع بازارساز موجب شد تیر آنها به سنگ اصابت کند و قیمت ها به سمت روزهای قبل از آغاز درگیری تمایل داشته باشد.

در شرایط کنونی تحلیلگران سیاسی و اقتصادی باور دارند که مهم ترین اتفاق پیش رو برای بازار ارز تهران روز 26 مهرماه (موعد لغو تحریم های موشکی ایران طبق قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد) است و احتمالاً بازار در کنار اخبار جنگ به این موضوع هم توجه خواهد کرد.

همین امر موجب شده عده ای از بازیگران ارزی تصور کنند همچنان بازار در موج صعود خواهد بود، اما با لغو تحریم ها به نظر می رسد آخرین تلاش دلالان برای افزایش نرخ ارز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت دلار و سکه در بازار با حضور بازارساز و ترس دلالان

کاهش قیمت دلار و سکه در بازار با حضور بازارساز و ترس دلالان