مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-17سياسي

توقیف 25 شناور صید ترال


با توجه به مخرب بودن صید به روش ترال ، طی یک ماه گذشته 25 شناور ترالر در آب های استان بوشهر توقیف شدند.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: با توجه به مخرب بودن صید به روش "ترال"، طی یک ماه گذشته 25 شناور "ترالر" در آب های استان بوشهر توقیف شدند.

امینی روز سه شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات صید غیرمجاز شهرستان کنگان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی های وسیع انجام شده برای صید نکردن با روش ترال، با این دسته از صیادنماها هیچگونه مماشاتی انجام نمی شود.

وی افزود: به خطر افتادن منافع صیادان قانونمند دغدغه شیلات است و حمایت از معاش این مردم زحمتکش را همواره از دغدغه های خود می دانیم اما اجازه داده نمی شود عده ای محدود از صیادنماها، آسیب های جدی به ذخایر دریا ایجاد کنند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر در رابطه با صید غیرمجاز با اشاره به اینکه صید به روش های ترال کف و پرساین از روش های صید مخرب است، تصریح کرد: شیلات با همه توان خود برای مقابله با صید غیرمجاز در راستای حفظ ذخایر و دفاع از حقوق صیادان قانونمند به کار گرفته است.

امینی در رابطه با روش صید پرساین در منطقه کنگان و عسلویه توضیح داد: روش صید پرساین تنها برای 14 شناور که مجوز این صید را دارند مجاز و آن هم در صیدگاه و زمان مشخص انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 25 شناور صید ترال

توقیف 25 شناور صید ترال