مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-02اقتصادي

پایگاه های انتقال خون مازندران فردا فعال است


پایگاه های انتقال خون استان روز سه شنبه مصادف با ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) فعال است.

- عبدالله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون مازندران امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، از باز بودن پایگاه های انتقال خون استان در روز سه شنبه 11 مهر ماه امسال خبرداد.

وی گفت: در راستای تامین خون مورد نیاز بیماران و افزایش میزان ذخایر خون استان 6 پایگاه اصلی انتقال خون ساری، بهشهر، بابل، آمل، چالوس و تنکابن از ساعت 8:30 صبح تا 13 و سه پایگاه اقماری انتقال خون نور، رامسر و قائم شهر از ساعت 8:30 صبح تا 12:30 روز سه شنبه  مصادف با ولادت پیامبر اکرم (ص)  و امام جعفر صادق(ع) فعال و آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

مدیرکل انتقال خون مازندران با تاکید بر حضور پررنگ مردم در پایگاه های انتقال خون، خاطرنشان کرد: کماکان نیاز مبرم به گروه های خونیO+و A+ و B+ در مازندران داریم.

محمدی فیروزجایی تصریح کرد: درست است وضعیت خون مطلوب است ولی باتوجه به تعطیلی های روزهای پیش رو و همچنین حضور مسافران لازم است مردم حضور پررنگی در پایگاه های انتقال خون داشته باشند.

وی با اعلام اینکه نیاز به خون و فرآورده های خونی دائمی و همیشگی است، گفت: درخواست ما از شهروندان خیر و اهداکنندگان مستمر خون این است به صورت مستمر برای تامین نیاز خونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های انتقال خون مازندران فردا فعال است

پایگاه های انتقال خون مازندران فردا فعال است