مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-21سياسي

مراسم سوگواری شهادت حضرت معصومه(س) در حرم قم اعلام شد


مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت معصومه(س) با سخنرانی آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری و حجج اسلام والمسلمین ناصر رفیعی و علیرضا پناهیان و مداحی مهدی رسولی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 29 مهر تا 5 آبان 1402 مصادف با ایام میلاد امام حسن عسکری (ع) و شهادت حضرت معصومه (س) از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

 نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط جواد برزگر و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عابدینی و قرائت دعای ندبه توسط سعید حدادیان و مداحی محمدحسین حدادیان دنبال می شود.

 مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدصادق باقری، دوشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام میردامادیان و مداحی حسین فروغی، پنجشنبه با مداحی علی حبیب زاده، سید علی حسینی نژاد و حسن شالبافان و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام معصوم اسماعیلی برگزار می شود.

 همچنین مراسم بعد از نماز عصر نیز شنبه و دوشنبه با قرائت زیارت حضرت معصومه (س)، یکشنبه و سه شنبه با مداحی حسن شالبافان، چهارشنبه با مداحی جواد هاشمی و پنجشنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سوگواری شهادت حضرت معصومه(س) در حرم قم اعلام شد

مراسم سوگواری شهادت حضرت معصومه(س) در حرم قم اعلام شد