مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-17ورزشي

فدراسیون بولینگ و بیلیارد: از طوفان الاقصی و مجاهدان فلسطینی حمایت کنید


فدراسیون بولینگ و بیلیارد بیانیه ای را در محکومیت جنایت های رژیم اشغالگر قدس منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فدراسیون بولینگ و بیلیارد در محکومیت جنایت های رژیم غاصب اسراییل در غزه، بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد: بِسمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏ ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ اگر کسی به همان اندازه که بر او عقوبت رفته، (ستم­ کننده را) عقوبت کند و زان پس (باز هم) بر او ستم شود، خدا بی گمان وی را کمک خواهد کرد.

خداوند بخشنده‍ ای آمرزنده است.

  (حج/60) یک بار دیگر در کمتر از یکصدسال اخیر شاهدیم که جنایتکاران تاریخ، فاجعه ای دیگر را با دستان خون آشام رژیم غاصب صهیونیستی می آفرینند.

جنایت های نابخشودنی به مردم مظلوم فلسطین، از سوی رژیم منحوس اسراییل و تجاوز و حملات بی رحمانه به مردم در نوار غزه را مشاهده می کنیم.

فدراسیون بولینگ و بیلیارد، ضمن تمجید از شجاعت و هوشمندی گروه­ های مقاومت و تبریک برای پیروزی­ طوفان الأقصی، حمایت همه­ جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری، اراضی اشغالی و اردوگاه ­های فلسطینیان در لبنان و سوریه اعلام کرده و از جامعه ورزش در کشورهای اسلامی و تمام انسان های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون بولینگ و بیلیارد: از طوفان الاقصی و مجاهدان فلسطینی حمایت کنید

فدراسیون بولینگ و بیلیارد: از طوفان الاقصی و مجاهدان فلسطینی حمایت کنید