مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:202023-09-27بين الملل

خطر انتخاباتی تعطیلی دولت آمریکا برای جمهوری خواهان


جدیدترین نظرسنجی ها نشان می دهد تعطیلی احتمالی دولت آمریکا نه تنها ممکن است تاثیرات اقتصادی منفی بر ایالات متحده داشته باشد، بلکه می تواند بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور نیز اثر گذار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه نیوزویک در گزارشی که به تازگی منتشر کرده، اثرات نامطلوب تعطیلی دولت آمریکا را برای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور مورد بررسی قرار داده است.

این نشریه آمریکایی در این باره می نویسد: ایالات متحده آمریکا کمتر از یک هفته با تعطیلی احتمالی دولت فاصله دارد و اگر دموکرات ها و جمهوری خواهان نتوانند به توافقی بر سر لایحه بودجه برسند، هزاران کارمند دولتی از کار بیکار شده و اقتصاد گردشگری این کشور نیز نزدیک به یک میلیارد دلار در هفته ضرر می کند، ضمن این که گزارش های اقتصادی کلیدی دولت نیز به حالت تعلیق درآمده و دست فدرال رزرو برای انجام اقدامی موثر بسته می ماند.

  نیوزویک در کنار تمام این مشکلات در شرایط تعطیلی احتمالی دولت آمریکا، عنوان می کند این وضعیت می تواند ضربه ای اساسی به حزب جمهوری خواه آمریکا در جریان انتخابات آتی وارد کند.

بر اساس نظرسنجی موسسه مورنینگ کانسالت ، با وجود این که اکثر آمریکایی ها هر دو حزب را برای تعطیلی دولت مقصر می دانند، 20 درصدشان تنها جمهوری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر انتخاباتی تعطیلی دولت آمریکا برای جمهوری خواهان

خطر انتخاباتی تعطیلی دولت آمریکا برای جمهوری خواهان