مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-28اقتصادي

رکورد تولید واگن باری شکست


معاون ناوگان راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: سال گذشته 1598 دستگاه واگن باری در کشور تولید کردیم که بالاترین رکورد در کل سال های تولید واگن است.

- معاون ناوگان راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: سال گذشته 1598 دستگاه واگن باری در کشور تولید کردیم که بالاترین رکورد در کل سال های تولید واگن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدهادی ضیایی مهر در نشست خبری که امروز در دهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی برگزار شد، گفت: ما در سال گذشته 1598 دستگاه واگن باری در کشور تولید کردیم که بالاترین رکورد تولید واگن باری در کل سال های تولید واگن است.

از این تعداد بخش عمده ای را واگن پارس مپنا تولید می کند که از تولیدکنندگان قدیمی حوزه ریلی به ویژه واگن بازی هستند.

وی با بیان اینکه ما برای تولید واگن باری در کشور در دو بخش نیازمند واردات قطعات بودیم، گفت: بحث سیستم ترمز بوده که چند کشور در دنیا بیشتر به تولید این قطعه ورود نکردند.

در کشور ما در دو سال گذشته توانستیم سیستم ترمز را توسط یکی از تولیدکنندگان داخلی کشور بومی سازی کنیم و بخش عمده ای از واگن هایی که سال گذشته تولید شد، با سیستم ترمز ایرانی بود.

معاون ناوگان راه آهن جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: البته این قطعه به لحاظ ظرفیتی نیاز به توسعه داشت که تولیدکننده دوم در مپنا اقدام به کار کردند و در ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تولید واگن باری شکست

رکورد تولید واگن باری شکست