مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-19ورزشي

AFC : هنوز درباره بازی الاتحاد و سپاهان تصمیمی نگرفته ایم


دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت و گویی که با روزنامه الریاضیه عربستان داشت تاکید کرد که کمیته انضباطی هنوز تکلیف دیدار سپاهان و الاتحاد را مشخص نکرده است.

- دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت و گویی که با روزنامه الریاضیه عربستان داشت تاکید کرد که کمیته انضباطی هنوز تکلیف دیدار سپاهان و الاتحاد را مشخص نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویندرسو جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت و گویی که با روزنامه الریاضیه عربستان داشت درباره آخرین وضعیت دیدار سپاهان برابر الاتحاد عربستان سخن به میان آورد.

او گفت: ما تصمیم گرفتیم که جهانگیر بیگلری رییس کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و بندر الحمیدانی عضو عربستانی این کمیته را به خاطر جلوگیری از به وجود آمدن هر گونه شائبه ای از کمیته رای گیری درباره بازی سپاهان و الاتحاد کنار گذاریم.

کاملا طبیعی است هر شخصی که به نوعی به دو باشگاه پیوند داشته باشد از کمیته تصمیم گیری کنار گذاشته شود.

روز گذشته مجمع فوق العاده کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مجازی جانی اینفانتینو رییس فیفا و شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.

یکی از موضوعات مهم این نشست، انتخاب اعضای کمیته های انضباطی آسیا بود که در این جلسه جهانگیر بیگلری از ایران به عنوان رییس جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

AFC : هنوز درباره بازی الاتحاد و سپاهان تصمیمی نگرفته ایم

AFC : هنوز درباره بازی الاتحاد و سپاهان تصمیمی نگرفته ایم