مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 00:502023-09-29ورزشي

تقاضای دوتابعیتی شدن ملی پوش کشتی رد شد


حالا باید دید فردین معصومی و پسرش امیررضا، به پرچم کشور خود پشت می کنند و به کشوری که در حال رجزخواندن و ایجاد مزاحمت در مرزهای شمالی برای ایران است، - قرار نیست در رابطه با دوتابعیتی شدن امیررضا معصومی و حضور او در تیم کشتی جمهوری آذربایجان جلسه ای در فدراسیون کشتی تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، بعد از آنکه امیرحسین زارع تنها طلای تیم ملی کشتی آزاد را در مسابقات جهانی 2023 بلگراد به دست آورد، فردین معصومی قهرمان پیشین سنگین وزن ایران و پدر امیررضا معصومی در مصاحبه ای از پیشنهاد تیم ملی آذربایجان برای به خدمت گرفتن امیررضا خبر داد.

گویا آنها مطمئن شدند که تا چندسال باید پشت خط کشتی گیر قبراق آملی بمانند و گرفتن جای او تقریبا غیرممکن است.

  معصومی در مصاحبه ای اعلام کرد در این رابطه امروز (جمعه) جلسه ای با علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی خواهد داشت تا اگر تیم ملی ایران به امیررضا نیازی ندارد، او با رضایت نامه فدراسیون، دوتابعیتی شده و به تیم ملی آذربایجان ملحق شود.

این در حالی است که پیش از این فدراسیون کشتی موضع خود را در رابطه با رضایت نامه به کشتی گیران و دوتابعیتی شدن شان اعلام کرده بود و هیچ فدراسیونی تاکنون به ستاره اش و کشتی گیری که در کورس رقابت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی است، رضایت نامه نداده و نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای دوتابعیتی شدن ملی پوش کشتی رد شد

تقاضای دوتابعیتی شدن ملی پوش کشتی رد شد