مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-01اقتصادي

روابط دیپلماتیک دولت با کشورهای همسایه موجب افزایش گردشگران خارجی قم شده است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گفت: باتوجه به سیاست و روابط دیپلماتیک دولت سیزدهم با کشورهای همسایه، در چندماه اخیر شاهد افزایش حضور گردشگران خارجی از کشورهای همسایه همچون بحرین و عربستان در قم بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی رضا ارجمندی ظهر امروز در نشست خبری که در یکی از مجتمع های منطقه خلجستان برگزار شد، اظهار داشت: منطقه خلجستان ظرفیت گردشگری بسیار خوبی دارد که باید نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشت.

با مشارکت سرمایه گذاران در این منطقه می توان شاهد اتفاقات بسیار مثبتی در حوزه گردشگری باشیم.

  وی افزود: مردم قم امروز نیازمند استفاده از ظرفیت های گردشگری هستند، خلجستان در این حوزه طبعیت بکری دارد که باید به آن توجه کرد.

  مدیرکل میراث فرهنگی استان قم تصریح کرد: منطقه نایه و خلجستان باتوجه به آب فراوان، هوای خوش و تنوع خدمات دهی جزو مناطق برتر گردشگری در سطح کشور است.

  وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده به دنبال این هستیم ظرفیت گردشگری مناطقی همچون خلجستان را به توریست های داخلی و خارجی معرفی کنیم.

سالانه توریست های خارجی بسیاری در استان حضور پیدا می کنند که اگر بتوانیم ظرفیت های اینچنینی را به آن ها معرفی کنیم قطعا با استقبال زیاد خارجی ها مواجه خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط دیپلماتیک دولت با کشورهای همسایه موجب افزایش گردشگران خارجی قم شده است

روابط دیپلماتیک دولت با کشورهای همسایه موجب افزایش گردشگران خارجی قم شده است