مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:162023-10-02ورزشي

120 نوجوان نشان خادمی و علمداری حرم حضرت معصومه(س) را دریافت کردند


مسئول واحد کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری دومین دوره «در محضر بانو» در قم گفت: 30 نوجوان برگزیده این دوره نشان خادمی حرم در بخش های انتظامات، - حجت الاسلام مرتضی جعفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به همت مرکز نوجوانان فاطمی آستان مقدس بانوی کرامت اختتامیه دومین دوره آموزشی در محضر بانو هشتم مهرماه در سالن اجتماعات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد و نفرات برتر دوره مورد تقدیر قرار گرفتند.

 وی گفت: این دوره سه ماهه ویژه دانش آموزان پسر کلاس هشتم تا دهم برگزار شد که شامل کارگاه های معارفی، مهارتی و علمی، برنامه های بانشاط، ورزشی و تفریحی و برنامه شاد و شیرین اردویی بوده و افراد برگزیده این دوره نشان خادمی و علمداری این آستان مقدس را دریافت کردند.

 مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت افزود: در این دوره 120 دانش آموز شرکت کردند که 30 نفر اول نشان خادمی حرم در بخش های انتظامات، رسانه و هنرهای آوایی و 90 نفر دیگر نیز نشان علمدار فاطمی را دریافت کردند و هر هفته یک مأموریت فرهنگی به نیابت از طرف حرم مطهر بانوی کرامت در محله های خود خواهند داشت.

 وی ابراز کرد: اولین دوره آموزشی در محضر بانو نیز با حضور 150 دانش آموز پسر از اسفند 1401 تا خرداد 1402 برگزار شد که مورد استقبال نوجوانان و والدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 نوجوان نشان خادمی و علمداری حرم حضرت معصومه(س) را دریافت کردند

120 نوجوان نشان خادمی و علمداری حرم حضرت معصومه(س) را دریافت کردند