مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-05اقتصادي

تاسیسات زیرزمینی و بارندگی، مصائب تعویض بزرگترین خط انتقال آب گیلان+فیلم


مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه های توزیع آب گیلان بیان کرد: با توجه به وجود تاسیسات زیرزمینی زیاد در محدوده میدان جانبازان از جمله لوله های آب و گاز و نفت و کابل های برق، - تاسیسات زیرزمینی و بارندگی، مصائب تعویض بزرگترین خط انتقال آب گیلان+فیلم ایسنا/گیلان مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه های توزیع آب گیلان بیان کرد: با توجه به وجود تاسیسات زیرزمینی زیاد در محدوده میدان جانبازان از جمله لوله های آب و گاز و نفت و کابل های برق، مجبور به تغییر مسیر یا تغییر ارتفاع جاگذاری لوله هستیم و امکان انحراف سریع مسیر لوله گذاری وجود ندارد و باید به لوله زاویه دهیم که موجب کند و طولانی شدن فرایند اجرایی می شود؛ البته اگر با بارندگی مواجه نشویم.

در ماه های ابتدایی سال، عملیات تعویض لوله خط انتقال آب شهری در محدوده میدان جانبازان رشت به سمت میدان امام حسین(ع) آغاز شد و به دنبال کنده کاری های آسفالت، شاهد اخلال در عبور و مرور خودروها و در نتیجه ایجاد ترافیک در گلوگاه شهر رشت هستیم.

با توجه به ضریب حساسیت این موضوع و لزوم تسریع در انجام پروژه قبل از آغاز بارش های پاییزی، نظر مسئولان مربوطه را جویا شدیم.

آغاز عملیات تجدید آسفالت جانبازان تا پایان مهرماه رحیم شوقی، شهردار رشت در این رابطه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت نامن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیسات زیرزمینی و بارندگی، مصائب تعویض بزرگترین خط انتقال آب گیلان+فیلم

تاسیسات زیرزمینی و بارندگی، مصائب تعویض بزرگترین خط انتقال آب گیلان+فیلم