مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 11:002023-09-29حوادث

دستگیری کلاهبردار با 50 شاکی در شهرکرد


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری یک کلاهبردار و کشف یک فقره پرونده به ارزش 100 میلیارد ریال با 50 شاکی در شهرکرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از پایگاه خبری پلیس، جعفر نفر با اشاره به کشف یک فقره پرونده کلاهبرداری در شهرکرد، گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با 50 شاکی که با شیوه سرمایه گذاریی جهت راه اندازی رستوران و فروشگاه زنجیره ای اقدام به کلاهبرداری می شد، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری و با استفاده از ابزارهای فنی و اطلاعاتی سرانجام متهم در یکی از محله های شهرکرد شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر اتهامات وارده شد ولی درنهایت پس از مواجهه با دلایل و مستندات و شکات پرونده به چندین  فقره کلاهبرداری به ارزش 100 میلیارد ریال با 50  شاکی اعتراف کرد.

نفر با بیان اینکه متهم با قرار مناسب روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد، برای حل مشکلات و معظلات زندگی روزمره خود به افراد کارشناس و خبره  مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار با 50 شاکی در شهرکرد

دستگیری کلاهبردار با 50 شاکی در شهرکرد