مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-21پزشكي

نخستین کلینیک بازتوانی قلبی و عروقی استان کرمان در رفسنجان افتتاح شد


نخستین کلینیک بازتوانی قلبی و عروقی بخش خصوصی در رفسنجان با حضور فرماندار و جمعی از پزشکان و مسئولان شهرستان شامگاه 28 مهرماه افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان نخستین کلینیک بازتوانی قلبی و عروقی بخش خصوصی در رفسنجان با حضور فرماندار و جمعی از پزشکان و مسئولان شهرستان شامگاه 28 مهرماه افتتاح شد.

دکتر علی اسماعیلی ندیمی مسئول این کلینیک و متخصص بیماری های قلب و عروق در این مراسم اظهار کرد: خدمات کلینیک بازتوانی در واقع جزیی از درمان بیماران قلبی است.

بیمارانی که دچار سکته قلبی یا عمل جراحی عروق قلب و یا تعویض دریچه شده اند، می توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند، همچنین خدمات این مرکز می تواند برای بیماران دچار نارسایی قلبی و یا گرفتاری عروق محیطی هم مفید باشد.

وی افزود: این مرکز مجهز به دستگاه های مورد نیاز بوده و همچنین مشاوره تغذیه و روانپزشکی بیماران نیز انجام می شود که در حال حاضر شش پرستار آموزش دیده و مجرب مشغول ارائه خدمت در این مرکز هستند.

اسماعیلی ندیمی بیان کرد: در این مرکز بیماران می توانند به تعداد 12 تا 36 جلسه خدمات بازتوانی را دریافت کرده و پس از تکمیل دوره درمان انتظار می رود بیماران به ظرفیت فعالیت قبلی خود بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کلینیک بازتوانی قلبی و عروقی استان کرمان در رفسنجان افتتاح شد

نخستین کلینیک بازتوانی قلبی و عروقی استان کرمان در رفسنجان افتتاح شد