مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-11سياسي

ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی کردستان در رسانه ها بازنمایی شود


مدیرعامل خبرگزاری مهر با تاکید بر بازنمایی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی استان کردستان در رسانه ها، بیان کرد: کردستان به عنوان مقصد گردشگری، ظرفیت های زیادی داشته و جا دارد که این امر از سوی رسانه های استان بیشتر معرفی شود.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل خبرگزاری مهر با تاکید بر بازنمایی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی استان کردستان در رسانه ها، بیان کرد: کردستان به عنوان مقصد گردشگری، ظرفیت های زیادی داشته و جا دارد که این امر از سوی رسانه های استان بیشتر معرفی شود.

دکتر مهدی رحمتی، امروز چهارشنبه (19 مهر) در نشست با اصحاب رسانه استان کردستان با بیان اینکه اولویت کار رسانه مهر اطلاع رسانی در حوزه فرهنگی و اجتماعی است، اظهار کرد: توجه به رسانه های استانی، نسبت به تهران به لحاظ مادی بسیار محدود است و این امر فقط مختص به یک رسانه خاص و یا استان خاصی نیست.

وی، با اشاره به اهمیت فرهنگ و زبان کردی در بحث اطلاع رسانی، افزود: خبرگزاری مهر تنها رسانه رسمی است که که بخش کردی فعالیت داشته و ضریب اثر گذاری قابل قبولی هم در بخش زبان های خارجی دارد؛ باید کوشید که از این ظرفیت برای تعامل و کار مشترک، در استان بهره گرفت.

مدیرعامل خبرگزاری مهر، با تاکید بر بازنمایی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی استان کردستان در رسانه ها، بیان کرد: کردستان به عنوان مقصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی کردستان در رسانه ها بازنمایی شود

ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی کردستان در رسانه ها بازنمایی شود