مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-06بين الملل

پاپ این بیمارستان را در تهران ساخت


«نوتردام دو فاطیما» نام بیمارستانی است که با تصمیم پاپ در تهران ساخته شد و هنوز هم بعد از گذشت 48سال فعال است و اکنون عنوان قطب جراحی های پلاستیک، - به گزارش  تابناک به نقل از همشهری آنلاین؛ دهه50، پهلوی دوم به واتیکان سفر می کند و در دیدار با پاپ تصمیم راه اندازی کلیسای کاتولیک گرفته می شود و در مقابل این کار بنا می شود که پاپ هم در تهران بیمارستان بسازد.

   نوتردام دو فاطیما نام بیمارستانی است که با تصمیم پاپ در تهران ساخته شد و هنوز هم بعد از گذشت 48سال فعال است و اکنون عنوان قطب جراحی های پلاستیک، ترمیمی و زیبایی را یدک می کشد.

 دهه50، پهلوی دوم به واتیکان سفر می کند و در دیدار با پاپ تصمیم راه اندازی کلیسای کاتولیک گرفته می شود و در مقابل این کار بنا می شود که پاپ هم در تهران بیمارستان بسازد.

چنین است که کمتر از 4سال این بیمارستان در محله یوسف آباد به نام نوتردام دو فاطیما در سال 1354 افتتاح می شود.

  علیرضا زمانی ، تهران شناس، درباره تاریخچه این بیمارستان می گوید: پزشکان این بیمارستان نخست، ایتالیایی بودند و سپس از انگلستان و در نهایت هم ایرانیانی که در رشته طب در انگلستان تحصیل کردند، به مداوا مشغول شدند، اما برای پذیرش و بستری در بیمارستان نوتردام دو فاطیما بیماران ابتدا در درمانگاه روستای هشتگرد معاینه و در صورت تشخیص بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاپ این بیمارستان را در تهران ساخت

پاپ این بیمارستان را در تهران ساخت