مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:362023-10-08اقتصادي

واگذاری 180 هزار متر زمین با کاربری ورزشی در آذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار داشت:  180 هزار مترمربع زمین با کاربری ورزشی برای ساخت مجموعه های ورزشی در استان به دستگاه های اجرایی دولتی و بخش خصوصی واگذار شده که از این میزان حدود 100 هزار مترمربع از اراضی به ورزش و جوانان استان واگذار شده است.

وی تاکید کرد:در راستای بسط و توسعه روحیه نشاط و شادابی در آحاد جامعه و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی وهمچنین ضرورت تامین و توسعه زیرساختهای ورزشی برای سازمان های مردم نهاد در اولویت مجموعه راه وشهرسازی است.

  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تامین زمین برای ایجاد فضاهای ورزشی برای ورزشکاران و فعالان سازمان های مردم نهاد در کانون توجه راه و شهرسازی آذربایجان غربی است و براساس تفاهم نامه های همکاری اقدامات گسترده ای همراه با افزایش دسترسی مردم به فضاهای ورزشی جهت برطرف کردن دغدغه مسکن قهرمانان ورزشی و جوانان انجام می شود.

حمزه لو اظهار داشت: مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی آمادگی دارد تا با توجه به ظرفیت های قانونی نسبت به تأمین مسکن چهره های مطرح ورزش استان در عرصه های جهانی اقدام نموده و برای تامین زمین با هدف ساخت مسکن نیز آمادگی داریم تا همسو با اجرای طرح نهضت ملی مسکن مساعدت و مشارکت داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 180 هزار متر زمین با کاربری ورزشی در آذربایجان غربی

واگذاری 180 هزار متر زمین با کاربری ورزشی در آذربایجان غربی