مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-26سياسي

حکم اعدام و حبس برای متهمان تهیه و فروش مشروبات تقلبی در کرج


براساس حکم صادره متهمان ردیف اول تا چهارم در پرونده تهیه و فروش مشروبات تقلبی منجر فوت 17 نفر و مسمومیت 191 نفر ، به اتهام افساد فی الارض علیه جنایت تمامیت جسمانی افراد به اعدام محکوم شدند.

- براساس حکم صادره متهمان ردیف اول تا چهارم در پرونده تهیه و فروش مشروبات تقلبی منجر فوت 17 نفر و مسمومیت 191 نفر ، به اتهام افساد فی الارض علیه جنایت تمامیت جسمانی افراد به اعدام محکوم شدند.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره احکام صادره در خصوص مرگ 17 نفر در البرز به دلیل مصرف مشروبات الکلی گفت: در خرداد ماه سال جاری ما با یک خبر تاسف بار مواجه شدیم و 191 در استان البرز به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف الکل راهی بیمارستان و 17 نفر فوت کردند و بدنبال این موضوع دستورات لازم صادر شد و از رییس دادگستری البرز هم تشکر می کنم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود ستایشی افزود: رییس قوه قضاییه در 29 خرداد ماه سال جاری با اشاره به این اتفاق در البرز که منجر به فوت و معلولیت و نابینایی تعدادی از افراد بدلیل مسکر شد دستورات لازم را صادر کرد.

در تحقیقات مشخص شد الکل های صنعتی به صورت غیرقانونی از سوی شخصی که کارخانه تولید اسپری مو داشته در اشتهارد بفروش رسیده و الکل صنعتی با اب مخلوط شده و توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم اعدام و حبس برای متهمان تهیه و فروش مشروبات تقلبی در کرج

حکم اعدام و حبس برای متهمان تهیه و فروش مشروبات تقلبی در کرج