مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 20:352023-10-22سياسي

توسعه خدمات فضای مجازی در مسیر ترویج مباحث علمی و فرهنگی قرار گیرد


استاندار فارس با اشاره به اهمیت گسترش فیبر نوری و افزایش و توسعه خدمات فضای  مجازی در این استان گفت: این ابزارهای سخت افزاری باید در مسیر ترویج و توسعه مباحث علمی و فرهنگی و عقیدتی استفاده شوند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به اهمیت گسترش فیبر نوری و افزایش و توسعه خدمات فضای  مجازی در این استان گفت: این ابزارهای سخت افزاری باید در مسیر ترویج و توسعه مباحث علمی و فرهنگی و عقیدتی استفاده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدهادی ایمانیه امروز، 30 مهرماه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اهمیت گسترش فیبر نوری و افزایش و توسعه خدمات فضای مجازی در این استان گفت: این ابزارهای سخت افزاری باید در مسیر ترویج و توسعه مباحث علمی و فرهنگی و عقیدتی استفاده شوند لذا باید کارهای ایجابی را در این زمینه، تقویت و گسترش دهیم.

استاندار فارس به قانون صیانت از جمعیت و دغدغه های رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: طبیعتاً اجرای این قانون هزینه دارد اما عوائد و نتایج حاصل از آن به هزینه های صرف شده ارجحیت دارد.

وی با بیان اینکه تقاضاهای متعددی در باب مسائل فرهنگی واصل می شود، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری برای مسائل ریشه ای که همان مباحث عقیدتی و فرهنگی است اهتمام دارند و در آینده هم ان شاءالله اهتمام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات فضای مجازی در مسیر ترویج مباحث علمی و فرهنگی قرار گیرد

توسعه خدمات فضای مجازی در مسیر ترویج مباحث علمی و فرهنگی قرار گیرد