مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-22فرهنگي

کتاب «رمز ماشین زمان و تغییر ناگهانی خیار ترشی» نقد و بررسی شد


کتاب «رمز ماشین زمان و تغییر ناگهانی خیار ترشی» نوشته سیمون لیا، از سری داستان های طنزِ انگلیسی برای کودکان است که توسط فرمهر منجزی در 184 صفحه ترجمه شده است.

- کتاب رمز ماشین زمان و تغییر ناگهانی خیار ترشی نقد و بررسی شد ایسنا/اصفهان کتاب رمز ماشین زمان و تغییر ناگهانی خیار ترشی نوشته سیمون لیا، از سری داستان های طنزِ انگلیسی برای کودکان است که توسط فرمهر منجزی در 184 صفحه ترجمه شده است.

فرمهر منجزی، مترجم کتاب رمز ماشین زمان و تغییر ناگهانی خیار ترشی در نشست معرفی کتاب رمز ماشین زمان و تغییر ناگهانی خیار ترشی در کانون توسعه فرهنگی کودکان نوش آباد، اظهار کرد: مارکوس و لارنس، کرم و پرنده ای هستند که ماجرای آشنایی و سفر آنها به کنیا موضوع کتاب در مدرسه کرم ها این چیزها را درس نمی دهند است و این بار این کرم و پرنده بامزه برای خواننده کودک ماجراهای دیگری دارند.

وی اظهار کرد: همه ما دلمان می خواهد به گذشته یا آینده سفر کنیم و ببینیم پیش از این چه اتفاق هایی افتاده یا مردم در آینده چطور زندگی می کنند.

مترجم کتاب رمز ماشین زمان و تغییر ناگهانی خیار ترشی ، افزود: مارکوس باهوش و بامزه داستان، می خواهد لارنس تنبل و خانه نشین را از خانه بیرون بیاورد، نقشه ای می کشد و او را برای سفر به زمان های گذشته تشویق می کند که در این سفر اتفاق های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «رمز ماشین زمان و تغییر ناگهانی خیار ترشی» نقد و بررسی شد

کتاب «رمز ماشین زمان و تغییر ناگهانی خیار ترشی» نقد و بررسی شد