مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-14حوادث

دردهای خانواده سیدحسن برای همیشه درمان شد!


مشقت های فراوان زندگی و دندان درد، مسیر زندگی این جوان را تغییر داد، سید حسن بعد از گذران روزهای سخت به جایگاهی رسید که کسی باور نمی کند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ زری طاهری پرکوهی از زمانی که به خاطر دارد مادرش پرستار بچه در منزل دیگران بود و پدرش به دلیل مشکل صرع و اعصاب حال و روز خوبی نداشت، او حتی پیش از تولد زمانی که مادرش در دوران بارداری به سر می برد و نیاز به استراحت داشت رنجِ انجام کار شبانه روزی توسط مادرش را حس می کرد.

خانواده چهار نفره سیدحسن وضعیت مالی خوبی نداشتند، اصالت شان به روستای پِشرت چهاردانگه برمی گردد، تا مدتی در روستا در خانه پدربزرگ و مادربزرگ زندگی می کردند، مادر خانواده علاوه بر خانه داری از ابتدای ازدواج تا به حالا مشغول کار آزاد در بیرون منزل است.

وی از کودکی مجبور بود یا تنها در خانه بماند یا به همراه مادر راهی شود، از طرفی پدرش کارگر آزاد بود و البته گاهی در استراحت بیماری.

سیدحسن اتاق خواب مجزایی نداشت خانه شان کوچک اما پر از مهر محبت بود، درسش را خوب می خواند، بعد از اتمام پایه یازدهم در تابستانی که قرار بود بعدش پایه دوازدهم را بخواند به کرونا مبتلا شد، اما چه مبتلاشدنی.

کرونا آنقدر ضعیفش کرد که نتوانست در کنکور سراسری شرکت کند، 30 کیلوگرم کاهش وزن داشت و به شدت دچار دندان درد شده بود، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردهای خانواده سیدحسن برای همیشه درمان شد!

دردهای خانواده سیدحسن برای همیشه درمان شد!