مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-11اقتصادي

آغاز عملیات لوله گذاری طرح انتقال آب به شهرستان دره شهر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سراب دره شهر به این شهر با تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار از محل شهرهای دارای تنش آبی، - ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سراب دره شهر به این شهر با تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار از محل شهرهای دارای تنش آبی، وارد فاز عملیاتی شد.

پرویز ناصری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به فرسودگی شبکه انتقال و توزیع آب شهر دره شهر که از جنس لوله های آزبست است و به منظور رفع افت فشار آب در بخش هایی از این شهر، خط انتقال آب از سراب این شهر به طول 2 کیلومتر از جنس لوله فولادی 400 میلیمتر در دستور کار شرکت قرار گرفت.

وی گفت: با بهره برداری از این پروژه تا دوماه آینده، میزان آب دردسترس و با فشار مناسب قابل ملاحظه ای در شبکه های توزیع آب مناطق دارای افت فشار و کمبود آب وارد می شود.

مدیرعامل آبفای استان با تاکید بر اینکه مشکل افت فشار آب برای 3000 خانوار در 6 محله مسکونی شهر دره شهر مرتفع خواهد شد، گفت: در فاز دوم این پروژه نیز مشکل افت فشار کوی طالقانی و مجتمع مسکن مهر دره شهر نیز مرتفع شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات لوله گذاری طرح انتقال آب به شهرستان دره شهر

آغاز عملیات لوله گذاری طرح انتقال آب به شهرستان دره شهر