مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-07ورزشي

حمله جبهه پایداری به فردوسی پور: برو عروسی!


پس از دعوت همایون شجریان به برنامه فوتبال 360 دیگر هیچ چیز از عادل فردوسی پور عجیب نیست و شاید او یک روز اجرای برنامه کودک یا مراسم عروسی را نیز در برنامه کاری خود قرار دهد تا بتواند بیشتر دیده شود.

این جملات در حمله سایت رجا به فردوسی پور دیده می شود.

این سایت خبری نزدیک به جبهه پایداری نوشته است:  پس از اتمام پخش برنامه 90 از شبکه سوم، عادل فردوسی پور مدتی از فضای رسانه ای کشور فاصله گرفت؛ اما او که طاقت دوری از صدر اخبار را نداشت تصمیم به بازگشت به عرصه برنامه سازی با برنامه فوتبال 360 را داشت که برخلاف برنامه 90، نه تنها استقبال مردمی را همراه خود ندید؛ بلکه اوج ابتذال فردوسی پور در ساخت برنامه را نمایان کرد.

عادل فردوسی پور که همیشه در صدر حواشی ورزش ایران قرار داشت، این روزها مجبور است تا دست به دامن هر سلبریتی بشود تا با حضور در برنامه فوتبال 360، مرهمی بر غم فراموش شدن او باشد.

او که پیش تر در فروردین ماه سال جاری و در جریان مصاحبه با علیرضا جهان بخش به تفتیش عقاید و بازجویی از او پرداخته بود، حالا سعی می کند سلبریتی های مشهور در هر حوزه را به برنامه خود بیاورد و از آنها به عنوان وسیله ای برای احیای شهرت خود استفاده کند و البته در این مسیر تفاوت ندارد آن فرد ارتباطی به فوتبال داشته باشد یا نه! 31 مردادماه، پژمان جمشیدی مهمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله جبهه پایداری به فردوسی پور: برو عروسی!

حمله جبهه پایداری به فردوسی پور: برو عروسی!