مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 20:202023-10-09اقتصادي

1300 سند موقوفات خراسان جنوبی صادر شد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی از صدور هزار و 300 سند موقوفه در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و اظهار کرد: این درحالی است که سهمیه درنظر گرفته شده برای امسال، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی از صدور هزار و 300 سند موقوفه در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و اظهار کرد: این درحالی است که سهمیه درنظر گرفته شده برای امسال، صدور 800 سند بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد محمدزاده، امشب، 17 مهر با تبریک هفته وقف، با بیان اینکه از ابتدای امسال هزار و 300 سند برای موقوفات صادر شده است، به رسانه های گروهی گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده تا پایان امسال این رقم به بیش از 2 هزار سند می رسد.

وی از وقف به عنوان سنت حسنه نام برد و با بیان اینکه باید به نیت واقف عمل شود، یادآور شد: با همه توان برای سند دار کردن موقوفات پیش می رویم و بارها برای اجرایی شدن این مهم به همراه مدیرکل اوقاف در شهرستان ها حضور فیزیکی داشتیم.

به گفته وی در سال های گذشته سهمیه در نظر گرفته شده برای سند دارکردن موقوفات برای این اداره کل 400 مورد بود که به 600 و امسال به 800 مورد رسیده است.

محمدزاده تصریح کرد: از زمان قبول مسئولیت (از 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 سند موقوفات خراسان جنوبی صادر شد

1300 سند موقوفات خراسان جنوبی صادر شد