مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-15اقتصادي

ارائه سبد کامل کودی توسط 21 کارگزار فعال شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در قم


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم، گفت: 21 کارگزار شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با هدف ارائه یک سبد کودی کامل در راستای بهبود تغذیه گیاهی و افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی فعالیت می کنند.

- ایسنا/قم مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم، گفت: 21 کارگزار شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با هدف ارائه یک سبد کودی کامل در راستای بهبود تغذیه گیاهی و افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی فعالیت می کنند.

حسین زند مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم در حاشیه همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی که امروز 22 مهرماه برگزار شد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال مهار تورم و رشد تولید قرار داریم، اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف و سیاست های کلان کشور در حوزه امنیت غذایی و حمایت همه جانبه و هدفمند از تولیدکنندگان داخلی کودهای شیمیایی کشاورزی و شرکت های دانش بنیان در این حوزه و همچنین حمایت از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی امروز میزبان برگزاری همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی قم هستیم.

زند با بیان اینکه 21 کارگزار شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در استان قم فعالیت می کنند، یادآور شد: تعداد 14 تولید کننده برتر از سراسر کشور و چهار شرکت دانش بنیان در زمینه تولید کودهای کشاورزی در این همایش حضور دارند و بیش از 200 نوع از محصولات جدید، با کیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه سبد کامل کودی توسط 21 کارگزار فعال شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در قم

ارائه سبد کامل کودی توسط 21 کارگزار فعال شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در قم