مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-05بين الملل

بیلد: شولتس نمی خواهد موشک های تاروس را به اوکراین بدهد


روزنامه بیلد با استناد به منابع آلمانی و اوکراینی ناشناس و اظهارات قبلی صدراعظم این کشور گزارش داد که برلین موشک های دوربرد تاروس را به اوکراین ارسال نخواهد کرد، - روزنامه بیلد با استناد به منابع آلمانی و اوکراینی ناشناس و اظهارات قبلی صدراعظم این کشور گزارش داد که برلین موشک های دوربرد تاروس را به اوکراین ارسال نخواهد کرد، زیرا شولتس بیم آن دارد که این اقدام پای برلین را به جنگ بکشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آلمان هنوز به دولت کی یف رد رسمی این درخواست را اعلام نکرده است، اما در داخل به وضوح اعلام کرده که موشک های تاروس در حال حاضر تحویل داده نمی شوند.

اولاف شولتس، صدراعظم آلمان از نظر تئوری گزینه را برای آینده باز نگه می دارد، اما تحویل آن بسیار بعید تلقی می شود.

موشک های تاروس موضوع بحث های زیادی بوده است، و بیشتر تردید آلمان ها از چشم انداز استفاده از این موشک ها در خاک روسیه ناشی می شود.

اوکراین موشک های دوربرد دیگری را از متحدانش دریافت کرده است، مانند Storm Shadow (سایه طوفان) از بریتانیا و SCALP (اسکالپ) ساخت فرانسه، اما تاروس برد بسیار بیشتری دارد.

در پشت صحنه، مقام های بریتانیایی به همتایان خود در آلمان اطمینان دادند که اوکراین بدون تایید قبلی از موشک های آنها علیه اهداف استفاده نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیلد: شولتس نمی خواهد موشک های تاروس را به اوکراین بدهد

بیلد: شولتس نمی خواهد موشک های تاروس را به اوکراین بدهد