مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-10ورزشي

اشک های یک موسیقیدان از مسابقات وزنه برداری ایرانی ها در هانگژو


علی رهبری که اخیرا همزمان با مسابقات ورزشکاران ایرانی از طرف شهر هانگژو برای رهبری آثار بتهوون دعوت شده بود، می گوید در کنار تمرین های خود با ارکستر، - علی رهبری که اخیرا همزمان با مسابقات ورزشکاران ایرانی از طرف شهر هانگژو برای رهبری آثار بتهوون دعوت شده بود، می گوید در کنار تمرین های خود با ارکستر، اغلب پس از تمرین ها فورا به هتل رفته است تا مسابقات را ببیند و در این بین، مسابقات ایرانی ها روی او بسیار تاثیر داشته است که حس خوشحالی همراه با استرس برایش به همراه داشته است.

او می گوید: البته زمانی که مسابقات وزنه برداری هموطنانم را می دیدم، اشک در چشمانم حلقه می زد و احساس می کردم کار این دوستان چقدر سخت تر و پرریسک تر از شغل ما است.

علی رهبری (آهنگساز و رهبر بین المللی ایرانی) روز جمعه 14 مهرماه، همزمان با مسابقات ورزشکاران ایرانی در بازی های آسیایی هانگژو، مستقیما از طرف شهر هانگژو برای رهبری آثار (بتهوون آهنگساز آلمانی) در تالار اپرای این شهر دعوت شد.

البته رهبری حدود 9 سال پیش به دعوت کشور چین، رهبری ارکستر فیلارمونیک آنجا را در پکن برعهده داشته است و بعد از همان کنسرت بود که موفق شد، ارکستر چین را به ایران بیاورد تا در کنار نوازندگان ایرانی در تالار وحدت کنسرت بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک های یک موسیقیدان از مسابقات وزنه برداری ایرانی ها در هانگژو

اشک های یک موسیقیدان از مسابقات وزنه برداری ایرانی ها در هانگژو