مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:102023-09-28سياسي

جشنواره شب های گردشگری در کرمان آغاز به کار کرد


جشنواره شب های گردشگری با حضور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان، شهردار منطقه پنج و جمعی از فعالان حوزه گردشگری شامگاه پنجم مهرماه در محل اقامتگاه بوم گردی خانم کوچک شروع به کار کرد و به مدت سه شب ادامه دارد.

- ایسنا/کرمان جشنواره شب های گردشگری با حضور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان، شهردار منطقه پنج و جمعی از فعالان حوزه گردشگری شامگاه پنجم مهرماه در محل اقامتگاه بوم گردی "خانم کوچک" شروع به کار کرد و به مدت سه شب ادامه دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در ابتدای این مراسم به شعار هفته گردشگری 1402 با عنوان گردشگری و سرمایه گذاری های سبز اشاره کرد و گفت: استان کرمان با این همه ظرفیت و جاذبه در بخش گردشگری می تواند با برنامه ریزی مشخص و هدفمند به جایگاه شایسته دست یابد و این امر مستلزم عزم جدی و به کارگیری منابع انسانی آموزش دیده، مجرب است.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی ادامه داد: گردشگری می تواند یکی از اولویت های توسعه پایدار در مسیر ایجاد اشتغال و کارآفرینی و همچنین رفع محرومیت در مناطق مختلف و به ویژه مناطق کمتر شناخته شده و کمتر توسعه یافته باشد و با سرمایه گذاری در بخش های متنوع گردشگری و اهتمام جدی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شب های گردشگری در کرمان آغاز به کار کرد

جشنواره شب های گردشگری در کرمان آغاز به کار کرد