مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-10اقتصادي

بستر رودخانه عباس آباد تا 20 روز آینده آزادسازی شود


ضروری است هرچه سریعتر و تا 20 روز آینده برای آن میزان از بستر رودخانه عباس آباد که مطالعه انجام گرفته، آزادسازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدرضا عدالتخواه ظهر امروز در شورای حفظ حقوق بیت المال اظهار کرد: طبق آمار اعلامی از سوی متولیان امر برای تمام اراضی ملی و مراتع استان، قانون حدنگار (کاداستر) و برای بیش از 93 درصد مسکن های روستایی اجرایی شده است.

وی افزود: اجرای کامل این قانون می تواند در دعاوی حقوقی سبب سرعت در روند رسیدگی به پرونده ها و حتی کاهش پرونده های ورودی به مراجع قضایی باشد.

 رییس کل دادگستری همدان به موضوع توجه به حریم و بستر رودخانه ها اشاره کرد و افزود: ضروری است هرچه سریعتر و تا 20 روز آینده برای آن میزان از بستر رودخانه عباس آباد که مطالعه انجام گرفته، آزادسازی شود.

دادستان همدان: تعلل در اجرای طرح آزادسازی بستر رودخانه عباس آباد جایز نیست  دادستان همدان نیز عنوان کرد: پیشرفت های خوبی در حوزه اجرای قانون حدنگار در استان داشتیم و البته مشکلاتی پیش روست که دستگاه قضایی می تواند با ورود بهنگام خود در رفع این مشکلات پیشقدم شود.

حسن خانجانی افزود: انتظار می رود ادارات کل دخیل در اجرای این طرح به ویژه ثبت اسناد، مشکلات پیش روی اجرای طرح را هرچه سریعتر بررسی و برای حل آن در راستای حمایت از حقوق عامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر رودخانه عباس آباد تا 20 روز آینده آزادسازی شود

بستر رودخانه عباس آباد تا 20 روز آینده آزادسازی شود