مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 22:452023-10-03سياسي

آیت الله نوری همدانی: نتیجه عملکرد دولت باید در سفره مردم مشخص شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار با سید احسان خاندوزی وزیر اقتصادی و دارایی دولت سیزدهم که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، - یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه نتیجه عملکرد دولت باید در سفره مردم مشخص شود، گفت: زمانی می توانیم ادعای موفقیت داشته باشیم که فقر ریشه کن شده باشد و مردم در رفاه قرار گیرند؛ ستون دین مردم هستند و در انقلاب هم همین مردم بودند و عامل بقاء این نظام هم همین مردم هستند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار با سید احسان خاندوزی وزیر اقتصادی و دارایی دولت سیزدهم که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، ضمن قدردانی از خدمات انجام شده اظهار کرد: نتیجه عملکرد و خدمات دولت باید در سفره مردم مشخص شود.

وی اصلاح وضعیت بانکداری را مورد تاکید قرار داد و گفت: این موضوع باید در اولویت قرار گیرد و برای بالا رفتن ارزش پول ملی تلاش شود.

این مرجع تقلید در ادامه افزود: زمانی می توانیم ادعای موفقیت داشته باشیم که فقر ریشه کن شده باشد و مردم در رفاه قرار گیرند.

  وی مطرح کرد: مسئولان در مسیر خدمت به مردم تمام سعی خود را بکار گیرند، زیرا حضرت امام علی (ع) تاکید دارند که ستون دین مردم هستند و در انقلاب هم همین مردم بودند و عامل بقاء ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: نتیجه عملکرد دولت باید در سفره مردم مشخص شود

آیت الله نوری همدانی: نتیجه عملکرد دولت باید در سفره مردم مشخص شود