مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-10اقتصادي

اشتغال بانوان و نخبگان باید توسط دستگاه های اجرایی و بانک ها جدی گرفته شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش بانوان و نخبگان در اقتصاد، گفت: تلاش ما این است که عمده تسهیلات اشتغالی که دستگاه ها پرداخت می کنند به جامعه نخبگان و افراد دارای تحصیلات دانشگاهی پرداخته شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش بانوان و نخبگان در اقتصاد، گفت: تلاش ما این است که عمده تسهیلات اشتغالی که دستگاه ها پرداخت می کنند به جامعه نخبگان و افراد دارای تحصیلات دانشگاهی پرداخته شود.

محمد کلامی در کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: تفاهم نامه هایی در حوزه اشتغال نخبگان با معاونت فناوری رییس جمهوری منعقد شده که یکی از اهداف اصلی آن ها اشتغال نخبگان است؛ انتظار داریم در این راستا پارک علم و فناوری به اشتغال نخبگان و تحصیل کرده های دانشگاهی توجه ویژه داشته باشد.

وی افزود: یکی از راهکارهای افزایش مشارکت بانوان در اقتصاد همراه با حفظ نقش مادری، اعطای تسهیلات مشاغل خانگی است که باید از طرف دستگاه های متولی شامل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای حمایتی کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی جدی گرفته شده و پیگیری شود تا سهم بانوان در اقتصاد استان که 15 درصد است اواخر امسال حداقل به 20 درصد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بانوان و نخبگان باید توسط دستگاه های اجرایی و بانک ها جدی گرفته شود

اشتغال بانوان و نخبگان باید توسط دستگاه های اجرایی و بانک ها جدی گرفته شود