مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-04اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک گروه سایپا و بانک ملی ایران


گروه خودروسازی سایپا و بانک ملی ایران، با هدف گسترش تعاملات، ارتقای سطح خدمات بانکی و افزایش همکاری متقابل، تفاهم نامه امضاء کردند.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایپانیوز، محمد علی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با بانک ملی، گفت: بانک ملی ایران به عنوان یک بانک بزرگ و توانمند در کشور، می تواند به توسعه صنعت خودرو، افزایش تولید و صادرات خودرو کمک کند.

او ضمن ابراز امیدواری از اینکه در همکاری مشترک و بلندمدت با بانک ملی ایران، می توان در صنعت خودرو تحول ایجاد کرد، افزود: در نظر داریم که برای خودروهای برقی، اقدام به تولید باطری کنیم، چراکه هیچ شرکت خودروسازی در دنیا در حوزه تولید خودرو برقی موفق نبوده مگر اینکه خودش در حوزه باطری سرمایه گذاری کرده و توان تولید داشته باشد.

می توان با همراهی و سرمایه گذاری بانک ملی قرارداد چند جانبه منعقد کنیم تا در حوزه تکنولوژی های جدید و تولید خودروهای برقی پیشرفت های مناسبی حاصل شود.

او افزود: طی 21 ماه  اخیر با تلاش همه همکاران توانستیم تغییر و تحولات مناسبی در زیرساخت های گروه خودروسازی سایپا را فراهم کنیم و شرایطی را رقم بزنیم که تولید و کیفیت محصولات بیش از پیش افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک گروه سایپا و بانک ملی ایران

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک گروه سایپا و بانک ملی ایران