مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-12اجتماعي

بارش نخستین برف پاییزی در ارتفاعات تالش


مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره بر آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران در خصوص مقابله با بارش احتمالی شدید باران گفت: در ارتفاعات تالش بارش به صورت برف است که همین امر باعث جلوگیری از بروز سیلاب از ارتفاعات می شود.

- امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای گیلان اظهار کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی، روز گذشته جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور تمامی دستگاه های اجرایی برگزار و نقاط ضعف و قوت بحران قبلی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته و تمامی دستگاه ها در آمادگی کامل هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش باران در شهرستان رضوانشهر بوده است، گفت: شهرستان رضوانشهر با 100 میلی متر باران بیشترین میزان بارش باران را داشته و بعد از آن بندر کیاشهر دارای بارش های زیادی بودند.

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به سیلابی شدن برخی از رودخانه ها در شهرستان های گیلان بیان کرد: به صورت برخط تصویر تمامی رودخانه ها از طریق شرکت آب منطقه ای به ستاد بحران ارسال می شود و علیرغم سیلابی شدن برخی از رودخانه ها تاکنون شاهد طغیانی نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش نخستین برف پاییزی در ارتفاعات تالش

بارش نخستین برف پاییزی در ارتفاعات تالش