مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-25ورزشي

تعداد ورزشکاران آمادگی جسمانی کرمانشاه به 5000 نفر می رسد


رییس هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت حدود 3330 ورزشکار بیمه شده آمادگی جسمانی در کرمانشاه، وعده داد تا پایان امسال این تعداد به حدود پنج هزار نفر افزایش پیدا کند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت حدود 3330 ورزشکار بیمه شده آمادگی جسمانی در کرمانشاه، وعده داد تا پایان امسال این تعداد به حدود پنج هزار نفر افزایش پیدا کند.

امیر حیرتی در نشستی خبری، با اشاره به گذشت قریب 40 سال از فعالیت ورزش های آمادگی جسمانی در ایران، اظهار کرد: سال 1384 این ورزش به صورت یک فدراسیون مستقل در کشور در آمد، اما در اوایل دهه 90 علیرغم اینکه فدراسیون آمادگی جسمانی یکی از فدراسیون های پرمخاطب به شمار می رفت، منحل و به زیرمجموعه فدراسیون همگانی اضافه شد.

وی اضافه کرد: باتوجه به اهمیت ورزش های آمادگی جسمانی و گسترده بودن مخاطبان آن، سال 1398 به یک سازمان تبدیل شد و در نهایت در سال 1401 مجددا پس از گذشت حدود یک دهه دوباره به شکل یک فدراسیون درآمد.

رییس هیات آمادگی جسمانی کرمانشاه با تاکید براینکه آمادگی جسمانی در دو بُعد قهرمانی و همگانی فعالیت می کند، گفت: پس از شکل گیری هیات آن در بهمن سال گذشته و انتصابم به عنوان سرپرست این هیات، برنامه ریزی های جامعی را برای هر دو بخش همگانی و حرفه ای آمادگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد ورزشکاران آمادگی جسمانی کرمانشاه به 5000 نفر می رسد

تعداد ورزشکاران آمادگی جسمانی کرمانشاه به 5000 نفر می رسد