مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-19اقتصادي

شاهراه توسعه جنوب استان اردبیل در انتظار تامین اعتبار


درام که به عنوان یکی از پروژه های مهم راه سازی در سطح استان اردبیل است و می تواند با توجه به اهمیت و مزایای آن شاهراه توسعه جنوب استان محسوب شود، - خبرگزاری فارس – اردبیل: جاده خلخال کلور درام یکی از پروژه های جاده ای استان اردبیل بوده که نامی آشنا برای اهالی این استان به خصوص جنوب استان اردبیل و مردم شهرستان خلخال است.

پروژه ای که تامین اعتبارات برای عملیات اجرایی آن از سال 1387 آغاز شده و اما با گذشت 15 سال از تا به امروز به اتمام نرسیده است.

پروژه ای که بارها شاهد وعده مسؤولان در دولت های مختلف برای بهره برداری از آن بودیم و هر چند در سال های اخیر گام هایی برای تکمیل آن برداشته شده اما این اقدامات کافی نبوده و با روند لاک پشتی در پس وعده های مسؤولان باقی مانده است و مردم جنوب استان اردبیل همچنان چشم انتظار افتتاح این جاده بسیار پر اهمیت در منطقه و استان اردبیل هستند.

  اهمیت جاده کلور - درام برای استان اردبیل مسیر 55 کیلومتری جاده خلخال کلور - درام پروژه ای مشترک بین استان اردبیل و زنجان بوده که 42 کیلومتر از آن در محدوده استان اردبیل و 13 کیلومتر مابقی نیز در محدوده استان زنجان قرار دارد و راه ارتباطی ایمن و مناسب بین این دو استان از سمت شهرستان خلخال محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهراه توسعه جنوب استان اردبیل در انتظار تامین اعتبار

شاهراه توسعه جنوب استان اردبیل در انتظار تامین اعتبار