مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-14اقتصادي

تخریب 18 تغییر کاربری غیرمجاز در همدان/روند افزایشی احداث خانه باغی در 3 شهرستان


مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از قلع و قمع 18 مورد تغییر کاربری و ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست امسال 18 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان تخریب و قلع و قمع شد.

- ایسنا/همدان مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از قلع و قمع 18 مورد تغییر کاربری و ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست امسال 18 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان تخریب و قلع و قمع شد.

فرهنگ زمانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال 1277 اخطار تغییر کاربری در استان صادر شده است، اضافه کرد: در این مدت 22 مورد اجرای تبصره 1 ماده 10 و 340 مورد تبصره 2 ماده 10 اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه با اجرای این احکام از تغییر کاربری در مراحل اولیه ساخت وساز جلوگیری می شود، یادآور شد: 90 درصد از تغییر کاربری های صورت گرفته در زمینه ساخت اتاق کارگری و خانه باغی بوده است.

زمانی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال 125 مورد گشت مشترک در استان صورت گرفته است، اظهار کرد: بیشترین تغییر کاربری های صورت گرفته در شهرستان همدان بوده که البته در شش ماهه امسال نسبت به مدت سال گذشته روند کاهشی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 18 تغییر کاربری غیرمجاز در همدان/روند افزایشی احداث خانه باغی در 3 شهرستان

تخریب 18 تغییر کاربری غیرمجاز در همدان/روند افزایشی احداث خانه باغی در 3 شهرستان