مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 22:452023-09-28سياسي

خبرنگاران قزوینی از نمایشگاه «هوا و فضای سپاه» و یک واحد تولیدی بازدید کردند


جمعی از خبرنگاران استان قزوین در قالب «طرح اردوی راهیان پیشرفت» از نمایشگاه هوا و فضای سپاه پاسداران و همچنین یک واحد صنعتی در استان قزوین بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جمعی از خبرنگاران استان قزوین به همراه محمد کشاورز مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در قالب طرح راهیان پیشرفت، ظهر امروز از نمایشگاه دائمی پارک ملی هوافضا سپاه پاسداران بازدید کردند.

در این نمایشگاه، توانمندی های راهبردی نیروی هوافضای سپاه تحت عنوان پارک ملی هوافضا در حوزه های مختلف موشکی، پدافند هوایی، پهپادی، عملیات هوایی و فضایی از بدو شکل گیری تاکنون در نمایشگاه دائمی پارک ملی هوافضا به نمایش گذاشته شده است.

در ادامه خبرنگاران و هیات همراه از یک واحد صنعتی قطعه ساز در شهرستان آبیک استان قزوین بازدید و در جریان روند فعالیت و اقدامات این واحد قرار گرفتند.

در این شرکت قطعات پلاستیک حوزه خودرو تولید می شود که به موتور است یعنی پلاستیکی که در گرمای موتور و لغزش موتور و نیز در بخار روغن و در بخار بنزین در دست انداز بتواند دوام بیاورد و حادثه نسازد.

با توجه به اینکه در کشور موتورها چهار سیلندر هستند و موتور سه سیلندر نداریم، ایران خودرو در حال طراحی این موتور سه سیلندر است که بخشی از پلاستیکی که در موتور وجود دارند، توسط این قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران قزوینی از نمایشگاه «هوا و فضای سپاه» و یک واحد تولیدی بازدید کردند

خبرنگاران قزوینی از نمایشگاه «هوا و فضای سپاه» و یک واحد تولیدی بازدید کردند