مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-01سياسي

تدوین 8 طرح پیشران توسعه در دانشگاه سمنان


رییس دانشگاه سمنان از تضمین تامین خوابگاه چهار ساله برای 100درصد دانشجویان روزانه در این دانشگاه مادر استان به عنوان یکی از مهمترین اقدامات دانشگاه سمنان نام برد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه سمنان از تضمین تامین خوابگاه چهار ساله برای 100درصد دانشجویان روزانه در این دانشگاه مادر استان به عنوان یکی از مهمترین اقدامات دانشگاه سمنان نام برد.

دکتر سیف الله سعدالدین 9 مهرماه در دیدار اعضای بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان که با حضور اعضای هیئت رییسه این دانشگاه انجام شد اظهار کرد: پروژه های متعددی برای افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشگاه در حال انجام است.

وی احداث 136واحد خوابگاه متأهلی برای دانشجویان دانشگاه سمنان را یکی از طرح های بزرگ دانشگاه برشمرد و ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته در این پروژه که فرآیند عملیات اجرایی احداث آنها از هفته قبل با حضور معاون وزیر آغاز شده بالغ بر 135 میلیارد تومان است.

رییس دانشگاه سمنان با برشمردن برخی از مهمترین دستاوردهای حدوداً 9 ماهه ریاست جدید این دانشگاه افزود: آغاز عملیات اجرایی شهرک دانشگاهی به وسعت 26 هکتار از جمله دیگر پروژه های در دست اجرا است.

دکتر سعدالدین با اشاره به برنامه های این دانشگاه برای افزایش پذیرش دانشجویان خارجی خاطرنشان کرد: جذب دانشجویان بین الملل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 8 طرح پیشران توسعه در دانشگاه سمنان

تدوین 8 طرح پیشران توسعه در دانشگاه سمنان