مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-22فرهنگي

نمایشگاهی از آثار هنرمندان جهان اسلام با موضوع فلسطین افتتاح شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، نمایشگاه منتخبی از آثار نقاشی هنرمندان ایرانی و عرب به عنوان یکی از بخش های جنبی گردهمایی بزرگ هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، - نمایشگاه منتخبی از آثار نقاشی هنرمندان جهان اسلام به عنوان یکی از بخش های جنبی گردهمایی بزرگ هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، در موزه هنر های معاصر تهران افتتاح شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، نمایشگاه منتخبی از آثار نقاشی هنرمندان ایرانی و عرب به عنوان یکی از بخش های جنبی گردهمایی بزرگ هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد، محمد خراسانی زاده مدیرکل هنر های تجسمی و سرپرست موزه هنر های معاصر تهران و شعیب حسینی مقدم قائم مقام سرپرست موزه افتتاح شد.

این نمایشگاه، دربرگیرنده قریب به 50 اثر از گنجینه موزه هنر های معاصر تهران و حوزه هنری با محوریت مقاومت و فلسطین اشغالی است.

علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه هنری می توانند تا پایان وقت اداری امروز یکشنبه 30 مهر، ساعت 18 به موزه هنر های معاصر تهران مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی از آثار هنرمندان جهان اسلام با موضوع فلسطین افتتاح شد

نمایشگاهی از آثار هنرمندان جهان اسلام با موضوع فلسطین افتتاح شد